Späckad dag!

Idag har vi varit på Öppna Förskolan. Jag tog även med Max då Annelie är sjuk och fick vara hemma och vila. Jag hade hoppats att Benjamin ville åka ståbräda, men nej han ville såklart. Vi kom fram tillslut, men det tog sin tid. Båda barnen skötte sig exemplariskt så det var inga problem att ha dem båda. När de skulle äta så körde jag varannan sked principen och de båda gapade så snällt. På vägen hem somnade Max, Benjamin gick. När vi nästan var hemma (typ 10 meter kvar) då behagade B att ställa sig på brädan och förtjust åka den sista biten. Nästa gång kanske det går med en gång ;)

När Benjamin somnat så kom mamma och pappa. Jag åkte och handlade och hämtade Izabelle på dagis. Sedan skulle jag ut och springa. Sprang på lite bättre än sist och det var grymt skönt att komma ut. Finns inget bättre än att ha varit ute och tränat, duschat och sen ta på sig varma myskläder....

Vi har haft en mysig eftermiddag/kväll. Benjamin har pratat/gapat för sig själv när han parkerat bilar i soffan och bara sprungit omkring och skrattat. Ett bad fick vi också till ikväll + tvättat håret, vilket inte hör till vanligheterna.

Läggningen gick bättre idag, men jag stannade hos honom tills han somnade.

Nu House på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0