Fullspäckat schema...

Dagar och veckor går och nu har redan en månad gått.
Samtidigt känns det som om en evighet sedan den där hemska kvällen.
Men jag har en liten kille som får upp mig på morgonen och som kräver min fulla uppmärksamhet.
Om jag inte hade haft vår ögonsten vet jag inte hur jag skulle orka ta mig upp på morgonen. Jag kan omöjligt säga att jag mår bra, men efter dessa omständigheter mår jag så bra som man kan må.

Det är mycket som skall tas itu med och jag försäker beta av det ena efter det andra, telefonsamtal, blanketter, bankbesök mm. Det är så overkligt att man, inte ens fyllda 30 sitter och pratar om bouppteckning, dödsfallsintyg, gravsten mm. gällande sin 27 åriga sambo!

Dagarna fylls med besök, promenader, fikor på stan, umgänge med familj. Vi har haft något inplanerat varje dag och det är skönt. Det gör att dagarna går lite snabbare

Benjamin börjar äntligen bli bättre från sin långdragna förskylning, bara lite hosta kvar,
så jag hoppas på bättre nätter.....

Imorgon är det tandläkarbesök + besök av långe D på kvällen. Torsdag är jag bjuden till lilla E. och hennes mamma, sedan är det träning igen. Fredag skall jag till v-central och sedan ner till Veddige och gratta Benjamins farmor. Söndag är det träning igen....

Nästa vecka i almanackan är tom.... men har en känsla av att den kommer fyllas snart :)

Jag ser fram emot v.10 då vi skall till Norge och  åka lite bräda kanske.... Benjamin har fått en pulka :)

 

JAG ÄLSKAR DIG!

image190

Kommentarer
Postat av: Lissan

Å söta buskillen!

Att det gått 1 månad redan är så overkligt.. Lika overkligt som det faktum vad som faktiskt hänt!
Jag drömde faktiskt om er i natt....alla tre....vi var å fikade....M var hungrig nämligen ; )

Hälsa långe farbron ikväll (om han är kvar hos dig fortfarande)
Vi ses på träningen imon! PUSS PUSS!

2008-02-20 @ 20:02:24
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Anonym

Katrin - Du e min idol just nu. Du e grym!

Kanske finns tid att klämma in en promenad nästa vecka....?

Kram Karin

2008-02-20 @ 20:47:09
Postat av: Anonym

Glöm inte att tillåta dig sörja även om folk tycker du verkar vara stark som person. Första tiden är man i chocktillstånd sen kommer allt i kapp en och då måste man tillåta sig att sörja och vara liten igen.... Tänker på dig och vet vad du går igenom! Kram från en anonym

2008-02-21 @ 19:53:36
Postat av: Annie

Hej Katrin,
Tänker på Er och vad ni går igenom. Gud vad söt och gullig Benjamin är på bilderna! Hoppas ni får en härlig vecka i fjällen med mycket snö!

Kram Annie

2008-02-22 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0