Ändrade planer

Dagens planer var att åka till Orust och få träffa vännerna, men när det var massa snö här och där var det ännu mer och snöade fortfarande bestämde vi oss för att ställa in besöket och ta det vid ett senare tillfälle.

Vi åkte och kollade på huset i Landvetter iaf. Det är inte riktigt dax för oss att flytta ännu, men alltid roligt att titta. Sedan ringde vi A och frågade snällt om vi fick komma förbi och kolla på lillkillen. Han var jättefin och såååå liten. Tror aldrig Benjamin varit så liten ;) Mysigt, men hoppas vi ses snart igen då vi hunnit köpa en present.

Benjamin somnade påvägen hem i bilen, fortsatte sova hemma i en och en halv timma.
Då tog jag och M oss också en liten emsömn - skönt!

Nu har jag och M delat en pizza. Jag är inget stort fan egentligen, kommer inte ihåg senast jag åt någon, tror det var flera år sedan. Men oj vad mumsigt det var!

Nu kan Benjamin stå mot soffbordet själv, men man måste såklart vara där då han inte är så stabil.
Jag tror att han kommer krypa riktigt snart, då jag idag sett tendenser till att ta några riktiga kryptag.

 

image167
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0