Dagens aktivitet

I dag har jag och Benjamin varit på lekplatsen igen. Han tycker det är mysigt att gunga. Det var ganska kallt och påväg hem kom det lite snö.

 

Gick vägen om ica och hämtade ut två nya skraplotter, då jag vann på lotter jag fick från M. i julklapp. Men ingen tur denna dag, så någon 3 miljoners villa blir det inte på närmsta tiden :)

Nu sitter jag och dricker cappuchino och läser en bok som jag fick i födelsedagspresent  i somras, Benjamin sover och Mikael tränar.

Inget nytt från A. blir ju nu en 08 de får iaf och det var ju det hon ville.
Längtar efter den lille, jag gissar att det blir en liten Max?

Två inlägg på en dag... det måste vara rekord (för mig)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0