Dagens shopping!

I dag har vi haft en lugn fm. M. har tränat som vanligt, sedan den vanliga turen till ica, lunch på det och alla var mätta och glada.

Benjamin har varit lite kräsen med lunchen det sista och ibland har det varit mat högt och lågt.
Nu har det gått utan gråt i två dagar :) I dag smaksatte jag med lite vitlök i hans mat så den skulle smaka något, han åt klart på 5 minuter! Härligt, men han luktar inget vidare i munnen nu ;)

Jag tog en sväng till Allum själv efter lunch och strosade. Hade endel saker på min lista och fick köpt det mesta. Jag vet att jag skulle dra ner på konsumerandet, men detta var saker som behövdes.
Till Benjamin blev det, kängor, vantar, mössa, scarf och ett par mysbyxor och en pyjamas. Mysbyxorna var väl inte jättenödvändiga, men de kostade bara 30:-. Till mig blev det lite smått och gott, det också på rea!

image158
dagens shopping, ena stöveln har redan åkt av :)

Benjamins farmor och farfar var här på fika, sedan gick jag och Benjamin och gungade igen :) Nu har han precis ätit gröt och nu myser han på filten...och försöker, jag vet inte vad, men det ser ut som han tror att han skall kunna stå upp. Hans nya intresse är att åla fram till sladdarna som vi har och äta på dem...jätteskojsigt!

  
den nya hunden är rolig att prata med, han skäller, går och slår volter (hunden alltså).

Kommentarer
Postat av: Lissan

Fina fynd till lillkillen!! Den där voltande hunden har Olivia oxå! Hon älskar den!!
PUSS!

2008-01-03 @ 20:25:19
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0