Ont i kroppen..

Nu hade jag äntligen tänkt att ta upp min träning igen.
Jag har inte varit ett dugg motiverad, men nu känner jag att det hade varit skönt att börja så smått.
I måndags var jag på yoga, den är alltid hård och man blir alltid rejält trött. Skönt!

I går var det en tur till Landvetter som stod på schemat. När Benjamin skulle sova fm så stack jag ut i spåret. Sprang i ca 35 min, eller joggade får man nog säga. Det var slaskigt i spåret och tillplattat så det var hårt och glatt, inte de bästa förhållandena, men det var skönt väder och jag njöt faktiskt.

Så i dag är jag halvt invalid, då jag har ont i hela kroppen.
Det mesta kommer nog faktiskt från yogan. Skönt ändå att få ha lite träningsvärk.

I dag har vi varit på BVC på halvårs kontroll. Fick träffa barnläkaren också.
Allt vara bara bra och Benjamin växer som han skall. 8665 g och 70 cm lång.
Längden är inte så tillförlitlig då han är lite svår att mäta (spring i benen).

 



I morgon blir Benjamin 6 månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0