Regn och rusk!

I torsdags var vi i Svanesund och hälsade på C, M och deras lille Hugo. Där fick jag smaskig thaimat till lunch. Pojkarna lekte mest, sedan tog vi oss en promenad i blåsten. Benjamin sov såklart i vagnen, medan Hugo var hemma och sov med pappa. Vi tog oss en tur till Cs syster som nu är trebarns mamma! Fullt ös hela dagen, sedan fick jag tacos innan vi åkte hem. Pyjamas på Benjamin och med välling i magen åkte vi hem vid 20.
En heldag på ön - väldigt trevligt!
 

Fredagen bestod av tvättning, städning och sedan klippning för både mig och M. En kvart innan vi var tvugna att gå till spårvagnen insåg vi att vi inte skulle hinna äta lunch. Det blev en hamburgare i gatuköket innan vi hoppade in hos vännen Ls syster. Fina blev vi. Foto kommer kanske senare....

Idag är vi i Veddige. Ikväll blir det middag och film för mig och M - mys!
 
Fick låna fina kläder av Hugo :)

image177

Dessa vackra ögon!


Kommentarer
Postat av: Lissan

SÅ söt JAAA!

2008-01-14 @ 12:22:28
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0