Stolt mami

För er som följt Benjamin sen han kom till världen vet att han alltid har haft lite svårt för att komma till ro och sova, särskilt på dagarna.
När jag nu lägger honom i sägen för att sova fm så bökar han kanske 10 minuter, skriker till, jag ger nappen och sedan sover han! Så man kan nästan säga att han somnar själv för jag går ut ur rummet precis efter jag lagt honom. Detta trodde jag ärligt aldrig skulle hända! Även fast alla sade att det skulle bli bättre och att det kommer lösa sig med tiden, så nej, jag vågade aldrig hoppas på det.
Så nu är man stolt som en tupp ;)


Han somnar lite hur som helst...

Nu skall jag ta undan julduken och stryka nya och lägga på bordet. Putsa silverljusstakarna också. Skönt att bli av med det juliga. Fast jag låter adventsljustakar och stjärnan vara kvar ett tag till.


Mamma jag vill hoppa!
.

Kommentarer
Postat av: Lissan

Duktiga Benji!!! Härligt å bra jobbat mamman!! Olivia skickar pussar till sin duktiga boyfriend.. =)

2008-01-07 @ 12:00:32
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Ellis

Åh vad härligt för er!!!
Han är ju så himla stor nu...
Kommer han och hälsar på under Mölndalskristallen?
=O)
Kramar

2008-01-07 @ 18:39:46
URL: http://www.ellisochnelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0