9 steg....

Mycket fokus har det varit på konståknings VM de senaste veckorna. Roligt minne att få vara med på invigning och uppvisning, men samtidigt är det skönt nu när det är över. Precis efter invigningen blev jag sjuk. Tror att det var en kombination av lite sömn, späckat schema och att verkligheten kom ikapp. Åååå vad ynklig jag blir när jag är sjuk. Jag åkte upp till Landvetter och blev ompysslad av ma och pa, samt att de underhöll min käre son, TACK!
Blev frisk lagom till herrarnas fria på lördagen, då snälla R och G passade B.

Idag när vi vaknade hade vi inget planerat...konstigt! Ringde därför vännen L och hennes lilla familj och bjöd in till fika. B lockades av en ballong av L och tog enstaka steg.... Senare ikväll tränade jag honom och jag tror rekordet blev 9 steg! Han skrattade så stolt när han förstod att han gick själv.

Imorgon blir det Öppna förskolan samt date med L och O igen. På onsdag skall jag åka med vännerna till Budapest och kolla Team VM, utan Benjamin... Hur skall det gå?

 

image202

Kommentarer
Postat av: Lissan

Duktiga killen! Längtar tills ni kommer hit senare idag! =)

2008-03-25 @ 11:26:47
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Soffi

Hej Kattis!
Va fin han är Benjamin och shit va skickligt att han går lite redan.

Ni var grymma på invigningen, verkligen kul att se, ryckte allt lite i benen.

Hoppas ni får det härligt i Budapest och heja lite åt mig med.

Kram kram

2008-03-26 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0