30 års kalas

Igår åkte jag upp och lämnade av min lille prins i Landvetter. Sedan hämtade jag upp E och några av hennes vänner på centralen, Halsbäck på Tjörn var målet! Vi kom till strålande väder och ett nyrenoverat sommarhus, så vackert! Vi fick lite lätt mat, solandes på altanen, sedan bar det av ner till havet. Inget bad för oss men ändå skönt med en promenad.

Jag hade en väldigt trevlig och givande kväll med mycket kärlek och många fina samtal. Många tårar också, men det var skönt att få lätta på trycket. Alla har vi våra livsresor och många av dessa tjejer som var där hade gått igenom otroligt komplexa situationer.

Jag skriver inget mer om det, men jag hade en härlig vistelse på Tjörn. Även om jag var trött när jag kom hem så känner jag ett lugn.

Imorgon skall vi gravsätta Mikael på Landvetters kyrkogård.
 
Många kramar till alla

Kommentarer
Postat av: Lissan

Välkommen hem söting! Kul att du hade det bra på Tjörn, men skönt att du är hemma igen...på kort avstånd...det går liksom inte bara å ta en spårvagn till Tjörn, som häromdan ; )

Jag hoppas ni får en fin stund imorgon! Tänker på dig!!

KRAAAAAAAAAAMAR!

2008-05-22 @ 22:03:12
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: My

Tankar och medkänsla.....



så starkt av dig att se de andra och deras historia när du själv har en så stark och nära historia..

2008-05-22 @ 22:49:09
Postat av: Linda

Tänker på dig!

Kram!

2008-05-23 @ 06:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0