Bilder mm.

Nej, har fortfarande inte min kamera, men kära vännen L (papparazi-tjej) mailade bilder som hon tagit. Men kameran har finns nu hos ma och pa, så snart kan jag fota själv :)

Helgen spenderades i Landvetter. Lördagen var vi hos fam J. Jag gjorde inte många knop, men jag bjöds på lyxig räkmacka till lunch och senare grillspett innan jag och B åkte hemåt. Tusen tack! Kanske får tillfälle att bjuda tillbaka... Söndagen var det heldag hos ma och pa, där jag passade på att sova lite också. Helmysig dag och B levde rövare och spexade hela kvällen lång!

Underbara väder, har varit ute mest, uppe på ÖF i Skatås, både igår och idag. Idag kom även L, N och O och vi grillade korv, mös, solade och busade på de stora gräsytorna.

Lite bilder från Valborg...

   

och från dagen...

     

image244

Tack Lissan för alla fina bilder!

Kommentarer
Postat av: Farmor & farfar

I dag är det den 10 maj och då får vi gratulera vår underbara Benjamin på sin 10 månaders dag.
Vi längtar efter dig. Du är så gó på bilderna.
Jätte kramar från oss, även mamma får ta del av kramarna!

2008-05-10 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0