En vanlig tisdag

Idag har vi varit i Allum igen och bytt en present och köpt en ny till vännen E som fyller 30 imorgon. Benjamin sov sig igenom shoppingturen.

Lunch hemma sedan gick vi till stora lekplatsen där vi gungade, grävde, åkte rutchkana. B somnade påväg hem och då passade jag på att gå in i tfärg och tapet butiken bredvid ica affären. Jag hittade en tapet som jag skall ha som en fondvägg i v-rummet. De övriga väggarna skall vara vita, och mot denna vägg skall ett vitt matbord stå. Vad tycker ni? Den är från Laura Ashleys kollektion och heter Isodore.


Vi fick oväntat och mycket trevligt besök av Lissan och O som kom på em och lekte med oss.

Imorgon skall jag till Tjörn på födelsedagsmiddag för min gamla gymnasievän. Så det blir en tur till Landvetter igen och lämna av min lille skatt hos mormor och morfar. Jag sover över där, men lär skynda mig hem på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Den var jättesnygg!!! Håller på att leta efter något liknande jag med...

=O)

2008-05-20 @ 21:23:01
URL: http://ellisochnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0