Kära vänner!

Firade Valborg tillsammans med mina kära vänner. Vi brukar alltid vara hos oss och fira M. Men nu var vi bjudna till Rönnäng. Det var såklart en speciell dag men vi hade en mysig dag/kväll. Efter vi ätit tacos (såklart) så fick jag ett album med foton och text från olika tillfällen när M var med. Massa tårar kom, men samtidigt blev jag jätteglad och tacksam över detta fina. Tack mina underbara vänner, vad skulle jag gjort utan er?!

Har insett att B är åter igen i ny utvecklingsperiod. Han kan säga mamma nu förresten ;) Men han blir arg för minsta lilla som inte går hans väg, eller om jag går från rummet, eller om han inte får de saker han vill ha!
Sover dåligt på natten... men, men det är ju bara att härda ut.

Idag har vi varit hemma, ma och pa var och hälsade på till B:s förtjusning. På em var vi ute på gården med grannarna.

Nu sover hjärtat och jag skall snart gå och kojsa jag med. Känner mig inte helt kry, ont i halsen mm. Jag vet att det beror på för lite sömn, men nu orkar jag inte med någon mer sjukdom... så satsar på tidig sömn, innan B börjar böka!

Har inga kort att bjuda på, då jag glömde min kamera i Hindås i veckan :( Så håll ut!

Kommentarer
Postat av: Betty

Hej, är här inne och kikar då och då.
Har tänkt mycket på dig, tycker du verkar vara en så himla go tjej och en så underbart go mamma!
Beklagar sorgen, livet är så orättvist ibland!

Din son är helt bedårande söt!

Önskar er en skön helg!

2008-05-03 @ 21:10:02
URL: http://frubettys.blogg.se
Postat av: Kattis

Tack för fin kommentar, kul att du är här och kikar... är inne hos dig och kikar då och då också ;)

2008-05-06 @ 22:17:59
URL: http://www.katrinmicecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0