Mammas dag!

Igår hade jag en mysig kväll med Lissan kollade på festivalen och åt gott. Jag somnade såklart när röstningen hade pågått en liten stund, men missade ju inget speciellt.

Idag är det ju Mors dag. Vi tog vårt pick och pack och åkte till min underbara mor i Landvetter. Jag hade inte ens någon present, men det kanske blir en försenad.... Jag fick däremot en fantastisk present av min Benjamin (som ma och pa köpt). Det var en behandling på Hälsans Hus i Landvetter, bodyscrub och massage! Det skall bli så härligt! TACK!

God mat och en lugn och skön dag med en nöjd och glad Benjamin, vad mer kan man begära?!
 
Vi kämpar med B:s prickiga kinder. Nu testar vi en annan salva och hoppas den skall hjälpa. Det är alltid bättre om han sovit ute och när det inte är för varmt i luften. Jag skall ge det några dagar till. Det ser riktigt läskigt ut, men han verkar inte ha ont av det. Det kliar inte så då uteslöts eksem. BVC-tjejen trodde det var någon bakterie som satt sig....Bort med dig!

Imorgon var det Lisebergsbesök planerat, men såg i tidningen att det inte har öppet, så det blir säkert någon lekplats istället med L och O.


   
Morgonbus på balkongen / såhär ser kinderna ut, före och efter sömn ute!

 
Idag var det jättekul att gunga / att hjälpa morfar och vattna också!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Jag har läst litte på din blogg sida.Jag beklagar .

Men du har värdens finnaste lilla kille han är ju supper fin.Livet går vidare och man går starkare ur varje motgång jag önskar dig och din supper SÖTA killa allt det bästa.

Kram

2008-05-25 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0