Plikta och subway!

Ha, istället för Liseberg blev det lekplatsen Plikta i Slottsskogen. Promenerade tillsammans med Lissan och Olivia. Vi stannade påvägen för att köpa lunch/middag till oss på Subway! Åååå så gott det var.

Vilken underbar lekplats, som himmelriket för små och stora barn. Jättemycket att göra och de hade så roligt. Benjamin satt i samma sandlåda som Håkan Hellström (sångaren) och hans lille Sigge! Nackdelen är att den ligger precis på andra sidan stan, så det tar ett tag att ta sig dit och hem. Vi tog ett middagsstopp hos Lissan för att senare bege oss hemåt. B har precis somnat och jag glor på fotboll. Skall snart gå och fixa något att äta.

Status för prickarna: kanske något bätttre, men jag vet inte. Det blossar alltid upp på kvällen... Jag skall snart gå in oc smörja inför natten. Jag skulle höra av mig till BVC igen om det inte blivit någon bättrning innan onsdag. Åååå vill bara att de skall försvinna!


   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0