Sjukstuga...igen!

Har haft som sagt en underbar vecka med en frisk och glad B.

Men idag vid lunchtid, kom Bs farmor och farfar, vilket var en höjdare, men han ville inte ha någon mat! Han ville inte ens ha när vi åt, vilket är ovanligt! Han var jättevarm och trött så jag gav panodil och lade honom. Han har varit pigg emellanåt, men ser på hans ögon att det är något som inte står rätt till. Han fick välling som mellanmål och även lite banan och youghurt, vilket gick ner.

När det var dags för middag så ville han inte ha, han åt några pastaskruvar och köttbullebitar men inte med någon jätteaptit. Han var supertrött och varm, så jag gjorde välling vilket han hann äta 100 ml innan han somnade. Läggning vid 18.10 idag. Gav honom även panodil innan han skulle sova.

Nu sover han och jag är inne titt som tätt och ger honom vatten.

Hoppas han mår bättre imorgon mitt lilla skrot!



Snart kanske det blir uppfräschning av min blogg... vännen L har erbjudit sig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas lillprins mår bättre idag! Jag är jättesugen på att sätta klorna i din blogg =) hihi!
KRAM!

2008-05-12 @ 11:01:49
URL: http://lisselissans.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hoppas sonen kryat på sig.....det är det värsta att de kan få feber och sedan försvinner den bara men orolig hinner man bli!

Vilken underbar bild....

2008-05-12 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0