Sovmorgon

Tisdag och onsdag befann vi oss i Landvetter. Jag skulle göra ärenden och behövde barnvakt. Jag blev kvar över natten för jag fömådde mig inte att åka hem, det är mysigt att vara där!

Imorse vaknade B 07.30 vilket är rekord nu på ett tag! Han vaknade till två gånger dock men somnade om efter napp och lite klapp på ryggen.

Idag var det fullt upp, jag gick och handlade på fm då B skulle sova. Vid lunchtid kom M:s rektor hit och lämnade lite saker, bla en kondoleansbok som elever och lärare skrivit i. Jag har inte läst allt men skall sätta mig snart. Så mycket fint!

Nu har mina andra gäster åkt. Mina kollegor var här ikväll. Jag hade gjort lite lätt mat. Vi åt, pratade, underhöll B. Mysig kväll!

Benjamins prickar är kvar men det är bättre, hoppas det är ännu bättre imorgon!

Imorgon åker fam P/S på semester, vi kommer sakna er! hoppas ni får en underbar resa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kom in på den här bloggen av en slump och har nu tillbringat över en timme av min arbetstid med att läsa. Så mycket sorg blandat med så mycket livsglädje. Du är en helt fantastisk person och jag kommer att följa din blogg framöver. All lycka och styrka till dig

2008-06-04 @ 14:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0