Tränat!!!!

Åååå, benen är stumma, men det känns bra i kroppen. Jag och två ifk-tjejer var ute och sprang idag. Jag hade bokat barnvakt av ma och pa. Jag var lite orolig för att jag inte skulle orka, då det var ett tag sedan jag sprang. Men vi kämpade på och det gick ändå bra tycker jag. Det blev blandade stigar i Skatås och när jag väl var hemma igen stod klockan på 65 minuter! Jag kommer ha ont i mina ben imorgon....

B mår ungefär som igår och jag tror ändå inte att han är helt 100. Det var uppstigning 05 imorse igen... Vill så gärna att B skall börja sova som vanligt...

Idag har vi varit på Allum och uträttat några ärenden, sedan landade vi på gården igen. Jag kommer faktiskt sakna mina goa grannar. Jag skall till Landvetter på söndag och kolla lägenheten jag skall bo i. Jag har ju sett den innan massa gånger, men det är annat när man vet att man skall bo där.

Nu - mat, snart - sömn!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Wow! Vad duktig du är vännen! Gott att du fick träna! Men hur mår de stackars benen idag? ; )

Jobbigt med uppstigning 5, huja..det blir bättre, nån gång. Du kanske ska minska dagssömnen lite då? Prova! KRAM!!!!

2008-05-15 @ 10:35:31
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Anna F

Landvetter vad ROLIGT!!!!

Kram

2008-05-15 @ 19:09:36
Postat av: Linda

Spännande med ny lägenhet! Du får berätta mer när vi träffas!



Härligt att springa igen!!! Önskar själv att jag kunde göra det men men....

Har också varit extremt förkyld den senaste veckan och har inte tränat någonting alls. Känns ovant när man är van att träna flera gånger i veckan!



Kram



Ps. Din sida har blivit fantastiskt fin!!!

2008-05-15 @ 20:30:56
Postat av: Katrin

Åååå tack för alla snälla kommentarer. Benen är ändå ok idag, men kanske kommer det imorgon...

2008-05-15 @ 21:09:40
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: Josefina

Du var ju som en gasell på småstigarna! Märks att du är vältränad i grund och botten.

Uppe i Oslo igen. Ger lite rapport på FB.

Så söt han är den lille killen. Vilka fantastiska bilder. Kram!

2008-05-19 @ 09:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0