Vårfin...

Har varit hos frissan idag :) Så lyxigt att få sitta i två timmar och bli ompysslad. Snälla T färgade slingor och klippte topparna, sedan lockade hon håret också. Jag är nöjd med resultatet!

Benjamin var hos mormor och hade det bra. Han fick som vanligt hemlagad fiskgratäng som han älskar!

Efter en skön helg i Veddige var det Göteborgsvarvet som gällde. Träffade vänner och kollade på de duktiga löparna i slottskogen. Man blir så glad när det är så många som springer! Jag blev faktiskt riktigt sugen då jag var på plats. Riktigt imponerad blev jag av bästa kollegan R som sprang in på 1.25.18! En riktigt bra insats, då han inte är någon löparkille egentligen.... ååå hur skall jag kunna slå detta???? Kanske blir det varvet för mig nästa år?

Söndagen tillbringades i Landvetter. Jag var och kollade på lägenheten, mätte och planerade hur jag skulle möblera. Det blir nog fint och bra då man får grejat iordning. Blev bjuden på fika och alla grannarna (fam J) var där!

Jag åkte upp till ma och pa en sväng och när kvällen kom insåg jag att det skulle bli mer jobb att åka hem, släpa upp alla saker för att packa ner dem igen på måndag morgon och åka till Landvetter igen... Så jag och B sov över där istället!

                         
Det är mycket som skall pekas på nu

Så svårt att fånga det på bild...

Från förra veckan i solskenet, alldeles nyvaken med banan i och utanför munnen!


Kommentarer
Postat av: Lissan

Å snygging! Vad fin du blv i håret!! Ser att hon fick 'leka' lite med ditt hår oxå..hihi ; )

Nu är jag ledig ons-fre, så då måste vi ses!!! KRAM

2008-05-20 @ 11:23:42
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Jag har hört att du har sprungit riktigt bra på varvet ett år. Snacka om löptalang!

Vi kanske kan träna lite i hop nu när du flyttar hit? Vore skoj.

Benjamin är som vanligt bedårande söt liksom du i ditt nyfriserade hår :-).

2008-05-20 @ 15:09:26
Postat av: Katrin

TACK, TACK!

Maria: Jag behöver verkligen någon att springa med. Det blir kanon att vi kan springa ihop!

2008-05-20 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0