Visst är den fin!

Min sida som stylats av vännen Lissan, så fin hon gjort den. Jag är supernöjd och tacksam... jag hade aldrig haft tid, ork eller kunskap att göra det.

B är bättre idag, men jag får fortfarande trixa med maten. Men han har nästan fått i sig den vanliga dosen. Idag somnade han på två röda, vilket var skönt.

Idag hade vi mysigt besök av L, N och deras O här på gården. Jag hade fika och de hade också köpt fika ;) Vi fikade, solade och lekte på vår gård, där våra grannar anslöt i omgångar.

Snart kanske jag blir granne med en av mina andra fina vänner i Landvetter. Jag trivs bra här, men samtidigt skulle det vara skönt att komma närmre mina föräldrar nu när situationen är som den är. Kanske att de i framtiden skulle kunna hämta B på dagis, eller bara få lite avlastning ibland.

Börjar planera färg och möblering i min kommande lägenhet... kul!

Nu är det mat snart för mig och sedan skall jag bläddrat lite i tidningar, sedan sängen. Behöver sova igen, natten som gick var orolig och uppstigning 05.00!

   
B har röjt!          Hallå!           O som inte var så lätt att fånga på bild

image259

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bra för både dig och dina föräldrar om ni kommer närmare varandra....och mysig för sonen att ha sina morföräldrar nära...

2008-05-13 @ 21:20:53
Postat av: Lissan

Vad kul att du gillar looken! Visst blir det ännu roligare att blogga med en fin blogg? =)
Tack för igår! Det var mysigt, även om tiden gick megafort!

2008-05-14 @ 09:09:57
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Emma G

Hej Kattis!

Vilken FIN blogg du har! Benjamin är ju alldeles bedårande söt =) Ha en bra dag!! / Emma

2008-05-14 @ 09:30:43
Postat av: Maria

Ska du bli Landvetterbo? Vad kul! Edith tycker att det ska bli extra roligt att få en till 07-kompis i området :-). Du är välkommen förbi när som! Kramar Maria

2008-05-14 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0