1:a advent

och ingen adventsljusstake har jag, eller jag har en men den är ful så tanken var att jag skulle hinna köpa en ny, men hann inte! Jag skall en tur till Allum imorgon så kanske då, det kanske t.o.m .är rea på dem då?

Igår fick jag helt oväntat sovmorgon till 09.00!!!!!!! B vaknade vid fem men somnade om efter en timma ungefär i min säng och när jag vaknade och kollade på klockan trodde jag inte det var sant! Jag vet inte om detta någonsin hänt? Jag sprang faktiskt igår och det var så skönt. Annelie var och köpte thaimat så det blev kvällens middag - mumsigt! Sedan blev det stjärnor på is hemma hos henne, medan B sov sött här hemma.

Imorse var det samma procedur, fast vi vaknade en halvtimma tidigare. Jag förstår inte, men är glad så länge det varar. Sedan lekte jag frisör med utvalda grannar som försökskaniner. Kvällen har även den spenderats med mina vuxna grannar på bio. Bondfilmen var bra, mycket action, satt på helspänn utan att somna... trevlig första advent!

Ny vecka imorgon igen, hur snabbt går tiden egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0