Dagens

Idag kom Benjamins farmor och farfar hit. Vi åkte ner till graven så fort B vaknat. De hade köpt massa fina saker att plantera och lägga på graven. Så det blev jättefint :)

Sedan åkte vi hem och jag lagade middag, kreolsk gryta igen, men tyvärr blev den inte alls lika god som sist, vet inte varför... Men mina gäster tyckte iaf att det var gott. Benjamin åt ingentng, jag vet inte om det beror på tänderna, men han har knappt ätit något varken idag eller igår. Då menar jag endast välling morgon och kväll, inget mer!!!! Jag försöker att inte bry mig, om det om det nu är en slags protest... Vi får se hur det går imorgon.... Jag får inte heller borsta tänderna på honom, vilket också började i samband med matvägran. Så jag hoppas att det beror på att han har ont i munnen och inget annat.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Dina känslor måste få komma fram.....sänder lite styrkekramar ifall du är i behov av sådana!!

2008-11-02 @ 16:10:21
Postat av: Helena

Ni har verkligen gjort det fint vid graven. Tänker på er ofta. Kram!

2008-11-02 @ 16:22:19
Postat av: Lissan

Vad fint det blev! Verkligen ombonat av kärlek - det syns! Saknar honom..

2008-11-02 @ 21:00:03
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Katrin

TACK!

2008-11-02 @ 21:12:25
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: Johanna Skans (FD Skyman)

Hej Kattis, Även om det var längesedan vi sågs så är jag ofta inne och läser din blogg. Förundras över vilken fin son du har och hur bra du verkar ordnat det för er! Det är inte utan att det värker i hjärtat när man läser om Mikael, och ibland har jag svårt att förstå hur man löser att gå vidare som du gjort...(Kanske är jag extra känslig nu när jag själv är gravid?!) Hur som så är du är beundransvärd och stark och värd det bästa! Hoppas att vi ses i Landvetter snart. Stor Kram Johanna

2008-11-03 @ 13:28:12
Postat av: Katrin

Johanna: Heeej! Kram tillbaka och grattis till det lilla livet i magen, så roligt! Vardagen funkar bra, men det är fortfarande tufft vissa stunder... Vi ses säkert någon gång i LA. Hoppas att ni mår bra!

2008-11-03 @ 20:19:19
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0