......

Prickar är samtalsämnet... mer kommer och nu börjar man märka på honom att det inte är så roligt. Han kliar sig i huvudet framförallt, men natten har ändå varit ganska bra.


Min lille prick!


Jag kan inte ens räkna dem de är så många. Idag tog vi oss ändå ut en liten sväng på en promenad i det fina vädret. Men han orkade inte riktigt och jag märkte att han ville hem. Farmor och farfar kom på spontanbesök, vilket var väldigt uppskattat. Någon mat blir det inte, anar kanske att han även fått i munnen. Så det blev lite nyponsoppa och glass till lunch!

Jag skall lägga mig en stund och läsa och slappa nu när B sover. Jag misstänker att det inte blir så mycket sömn i några nätter framöver...
 
Jag kan inte hålla mig, när R och G var här så visade jag dem korten på B, så nu lägger jag ut ett här iaf. Mormor och morfar får se dem i morgon.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Är inne här och läser ibland och nu kan inte hålla mig utan bara måste kommentera detta...Gud vilket fint kort! Han är ju bedårande Benjamin =).

2008-11-23 @ 15:48:55
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Lissan

Nämen stackars lille pricken.. ; )

Men bara tänk vad skönt att ha det gjort! Intala dig det varje gång om det känns tugnt! Varje timme är ni ett steg framåt!

Porträttfotot var ju hur fint som helst!! Förstår att du inte kunde hålla dig =))



Puss å Kram!

2008-11-23 @ 17:14:04
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Katrin

TACK :)

2008-11-24 @ 09:01:45
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: josefin

oj vad söt benjamin är, superfint kort!

2008-12-04 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0