Fars dag!

Idag har vi firat min far genom att bjuda in oss själva på mumsig middag. Supergod, lax/broccoli och blomkålslasagne! Benjamin åt vid andra sittningen och gillade det också!

Nu märks det att Benjamin är frisk och han verkar så glad och nöjd med sin tillvaro, det är härligt att se. Han har haft superkul idag hos mormor och morfar.

Jag fattar inte varför mitt halsonda inte försvinner. Jag vill springa!!!!! Jag har fortfarande även kvar en blåsa på tungan, GRRRR. Hoppas att det är borta imorgon!

Veckan som kommer har skojiga saker i sikte....



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Benjamin Kim Olof!

I dag är det ett år sedan vi var på ditt

namngivningskalas. Du är också 16 månader idag.

En riktigt duktig liten gosse är du!!

Kramar från Mormor och Morfar

2008-11-10 @ 09:55:37
Postat av: Farmor & Farfar

Hej Benjamin!

Idag för ett år sedan fick du ditt namn. Det var väldigt fint och din pappa och mamma sjöng så fint för dig.Vi längtar efter dig. Vi träffas ju snart och då ska vi leka gossa.

Kram

2008-11-10 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0