God natt!

Jag har varit så otroligt trött idag. Så efter timmar i soffan, B lekte och jag halvsov så tog vi oss ut en timma innan lunch. Makaroner är nya favoritmaten tydligen....

Middagssömnen är numer så otroligt djup och det är nästintill omöjligt att väcka honom. Jag testar att väcka nu en period för att han förhoppningsvis skall sova lite längre på morgonen. Det finns delade meningar om detta... jag vet inte ännu, därför testar jag lite till, vill gärna tro att han kan sova längre än till 05.

Vi tog med oss ett ljus och skulle åka ner till graven, men när vi kom dit hade någon hunnit före. Farfar hade tänkt samma tanke som vi och tänt ett nytt ljus idag - det är jättefint där nere!

Sedan var vi ute en stund, men nu är det kallt. Middagen hade jag planerat att göra rostade potatisar i ugnen och egna pannbiffar med gräddsås till. Det tog nog drygt en timma och då stod jag och grejade nästan hela tiden. Det kunde säkert gå fortare, men nu kanske jag inte är den mest hemmastadda i köket. Det blev jättegott, tyckte jag! Benjamin åt nästan ingenting, vet inte varför. Så imorgon till lunch blir det nog makaroner eller blodpudding!

Jag har varit i ishallen en timma och snart skall jag gå och lägga mig... har lovat migsjälv att jag skall ligga i sängen 22.00. Jag har fem minuter på mig nu....

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0