Helg!

Igår var det AW med jobbet i Kungsbacka. Trevligt som alltid, tema var 30+ och liveband. Maten var sådär faktiskt men annars var kvällen bra. Åkte tåget till GBG sedan kom pappa och hämtade mig (bortskämd som jag är ;)), annars hade jag fått vänta 1 1/2 timme på bussen hem. Vi var tre tappra som stannade lite längre och fick svängt våra lurviga... En liten frågesport...

Vem har gjort vad?
Alla har sprungit gbgvarvet, men vem har sprungit Lidingöloppet? Vem har sprungit varvet på 1.25? Alla sprang varvet 2006, vem kom först av de tre?


Sov hos ma och pa som hade Benjamin. En trött mamma var det idag, skyller på för lite mat och lite sömn, inget annat ;). Tusentack ma och pa för passning, mat mm.

Vi åkte hem efter vi fått lunch och Benjamin sov middag hemma. Jag hade tänkt att väcka honom men tog upp honom så fick han sova vidare i min säng medan jag gosade med honom. Han sov i 2 1/2 timme. Sedan efter lite mellanmål tog vi oss ut och fick med oss grannfamiljen. Det var riktigt skönt att få vara ute.

Sedan blev vi alla spontaninbjudna på lördagsmiddag hos Maria m fam. Det tackar man ju inte nej till. Supergod mat, trevligt sällskap och nöjda barn än en gång. Vi hann även att kolla på Stjärnor på is en bra stund innan vi åkte hem. Var förundrad över hur lugn och nöjd B var under kvällen då det var 11/2 timma efter normal läggningstid.

Nu äter han normalt igen :) Skönt!

Blev riktigt arg och ledsen då jag igår fick hintar om att det kommer bli svårt att få någon dagisplats överhuvudtaget... men jag säger inget innan det är definitivt och antagligen får jag besked på tisdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0