Hemmadag!

Idag har vi hållit oss hemma. Var ute på lekplatsen i underbart väder. Benjamin har ju fått en ny overall, men i solen blir det ganska varm så han var jättevarm när vi kom in. Det tar så mycket energi nu när de rör sig ute, med klumpiga skor, stora kläder... han kämpar och kämpar!

Mina blåsor finns där fortfarande, men har bakteriedödande lösning för munnen som jag skall skölja med innan jag går och lägger mig. Benjamin hostar, men jag märker att förkylningen är påväg bort. Ätit har han gjort sådär idag... men men ingen stress, han pillar ju i sig lite iaf.

Jag och B bakade kolakakor i eftermiddags. Det gick supersnabbt och var hur enkelt som helst. Det blir fler sådana bak innan julen kommer. Vi bjöd ner ma och pa på fika, ingen blev gladare än Benjamin. Det är så kul att se honom lysa upp när de kommer, särskilt Opa (morfar)! Så det blev lite senare läggning, kan ju hoppas på sovmorgon... troligen inte :)

Nya overallen bakifrån..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh...vilken söt liten kille! ^^

2008-11-06 @ 09:26:48
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Katrin

Tack! Var inne snabbt och läste lite på din blogg... styrkekramar till dig!

2008-11-06 @ 20:09:39
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0