I love mina grannar!

Tror ni att han sov längre???? Nej, självklart inte, han vaknade däremot 01.00 och hade antagligen drömt. Han fick lägga sig i min säng och efter ett tag somnade vi om, men vaknade 05.20! Åååå vill inte gå upp så tidigt! Gav honom välling och försökte få honom att somna om.

06.30 förflyttade vi oss till soffan för att kolla på Bollibompa. Halvsovandes båda två till 08.00. Värsta vädret gjorde ju inte att man ville ut. Men jag tog mig i kragen och åkte med B till Öppna förskolan. Det var toppen, mycket folk, sång, prat och en matglad B. Vi åkte hem, B somnade och jag ringde hit mor för att springa en sväng. Det kändes som vår i luften, skönt men det känns som jag sprungit för lite det senaste.

Vi blev inbjudna på pannkakor som mellanmål till Annelie - mums! Sedan tog vi oss ut i mörkret och gick promenad med alla barnen. Skönt och mysigt!

Därför blev det sen middag, Benjamin fick fiskbullar och makaroner med kokta morötterr, en hit! Vid niotiden ringde Annelie och bjöd mig på tacos, som blivit över. Jag gick upp och hämtade, slog upp ett halvt glas rött (lyx) och sitter framför TV:n och datorn samtidigt.

Nu börjar klockan närma sig och jag skall snart gå och lägga mig. Hoppas på att få sova till efter 06.00 iaf.

Bilder... kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0