I regn och rusk...

...skall jag snart ut och springa. Benjamin sover, men snart är det väckning och då kommer ma och pa för att passa en stund. Just nu är man inte så sugen på att ge sig ut, men när man väl snörat på mig skorna så...

Det var över en vecka sedan jag sprang, då jag har haft ont i halsen men idag är det helt borta - skönt!

Igår var vi några ärenden i Mölnlycke, sedan kom Maria med barn och hälsade på. Benjamin testade sin röst och var en gaphals, tills han tröttnade och lekte fint med Rasmus och bilarna :)

Jag somnade i soffan igår vid niotiden, sen gick jag och lade mig 22.30, men kunde inte somna. Det tog nog över en timma, men förutom en napp-istoppning vid fem så fick vi sova till 06:50 :)

Idag har vi varit på BVC och pratat med vår nya BVC-tant :) Efter det drog jag bara på B regnbyxor så vi var ute lite innan lunchen. Det regnade men jag orkade inte ta på mig riktiga kläder så där stod jag i höga stövlar vanlig jacka och paraply och kände mig som en pimpinett mamma! Fy, om vi går ut i em åker skaljacka och byxor på tillsammans med gummistövlar :)

Fortfarande inget nytt på dagisfronten, igår hörde hon inte av sig som var sagt och idag får jag inte tag på henne..... Ledsen om jag tjatar om detta, men det är ett besked jag väntar på.....måste ju få veta!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna för att Benjamin får en dagisplats!!! Lite egoistiskt kanske men jag kan inte se någon bättre vikarie i matematik än dig!

Kram

2008-11-12 @ 19:37:48
Postat av: Anonym

Tycker inte du tjatar om dagis.....o sen är det här din blogg och där skriver du vad du vill.

Finns det inte någon dagisgaranti att man är säker på att få en plats efter viss tid och som helt ensamstående borde du verkligen ha förtur.

Snart så tar jag o ringer dem.....!!!!

2008-11-12 @ 19:37:49
Postat av: Katrin

Tack, tack och nu verkar det ju ordnar sig, även fast det kanske inte blir så tidigt som jag önskar...

2008-11-13 @ 20:07:04
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0