Jobb

Idag har jag varit på jobbet och hälsat på. Benjamin fick vara hos mormor och morfar. Jag skulle träffa min rektor och kolla lite på schema mm. Nu gäller det jobb på 50% fördelat på tre dagar i veckan.

Nu sitter jag och försöker klura ut när jag vill lämna och hämta på dagis. Nu är det iaf säkert att jag kommer få en plats, senast i mars, men kanske i januarie eller februari.

Det är lite svårt då jag helst vill åka lite senare till jobbet för att slippa , men samtidigt vill jag lämna B ungefär samma tid varje dag så han får äta frukost tillsammans med de andra. Sedan även få till kanske någon löprunda innan hämtning, eller efter lämning, innan jobb! Sen vill man ju inte att det skall bli för långa dagar heller, vilket det lättare blir då jag har en bit till jobbet. Hmmm, ett pussel!

Jag fick även med mig lite matteböcker hem som jag skall kolla igenom och räkna några tal så jag är lite updaterad tills jag skall börja jobba.

Jag har även ca 100 sidor regeltext i teamåkning på engelska att plöja och sätta mig in i inom den närmsta veckan.

Så nu blir det mindre TV och mer läsning - bra egentligen. Men imorgon är det ju onsdag och Grey´s, det går inte att missa!

Nu är Benjamin helt kry igen även om han har sina prickar kvar. Så därför skickar jag med ett sista prickkort....

Hej då prickar, kom aldrig tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att han haft vattkoppor nu så slipper du oroa dig för det när han börjar på dagis....!!

Min son smittade ner sju stycken dagiskompisar när fick det eftersom han bara hade två koppor så visste jag inte att det var vatten koppor förrän de andra fick det två veckor efter.....



Vilket lyckat foto på sonen...han ser verkligen go ut!!

2008-11-27 @ 13:34:07
Postat av: Katrin

Ja, skönt att ha det överstökat. Tack, ja fotot blev toppen och han är supergo också ;)

2008-11-27 @ 21:48:31
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0