Ny vecka, gamla vänner

Imorse tog det lång tid för mig att vakna till liv. Jag och Benjamin gosade i soffan och halvslumrade till BarnTV en lång stund. Vi var en sväng uppe hos Annelie och passade barnen när de skulle åka upp och måla i sitt hus.

Vi bjöd in oss själva till Lissan och Olivia, då det var längesedan vi sågs. När vi var lediga båda två och bodde i stan var vi ofta hos varandra och spenderade dagarna tillsammans. Nu blir det inte lika ofta, men vi försöker ändå ses då det är möjligt.

Våra träffar brukar också innehålla middag. Det är så skönt att slippa laga själv och det är så mycket roligare att laga till flera, så därför har vi "infört" detta. Idag fick vi rostade potatisar med lövbiff. Potatisarna var supergoda och något som jag garanterat kommer göra själv snart! TACK för en trevlig em/kväll.

Innan vi gick in till oss så smet vi in hos grannen. Vi hade fått tips om att det bakats kanelbullar i huset idag så vi snyltade till oss varsin innan vi gick hem och det var dags för välling.

Sporadiskt pratade blev det som vanligt då barnen är med, men till helgen skall vårat tjejgäng åka till GeKås och senare sova över i Varberg. Massa tid tillsammans utan barn (förutom lille Calle), ser verkligen fram emot denna helg. Benjamin skall få vara ihos farmor och farfar vilket är populärt hos alla parter.

  
Nyvaken            Bananmellis på pallen    På språng till vännerna

 
Ritar...                    Middag


Hand i hand

Kommentarer
Postat av: Lianda

Hej.

Vilken underbar söt kille.Du måste vara en stolt mamma...

2008-11-11 @ 22:30:44
Postat av: Katrin

Tack, visst är man stolt, men för att han är den han är och att han är min :)Han hade ju varit den sötaste enligt mig hur som helst.

2008-11-12 @ 13:39:36
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0