Prickar på väg!

Grannbarnen och kompisens barn har haft vattenkoppor och jag har medvetet utsatt Benjamin för smittan. Jag tänker att det är lika bra att han får dem nu, så slipper man vara ledig för det sen om han går på dagis. Men de har ju aldrig kommit.... men i dag misstänkte jag att de var på väg. Jag är nästan säker på att han hade en på ryggen så det är bara att vänta natten och se imorgon.

Hoppas att det inte kommer bli alltför många prickar. Men man vet ju vad det är och att det går över.

Idag har vi inte gjort något speciellt faktiskt. Jag skulle skriva ut ett dokument och rotar fram min skrivare från garderoben. Strömkabeln fattades och jag var uppe på vinden och letade. Jag hittade den inte, antagligen har den åkt ner i någon låda i flytten i tron om att det var någon sladd jag inte behövde - hyfsat irriterande!

Det blev ingen löpning idag, jag mådde inte riktigt bra. Men kanske att jag sticker ut en sväng imorgon.

Jag har precis tittat på Grey´s och jag verkligen älskar den!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Aha! Så nu kanske det bli koppsmittan då =) Bra att få det gjort!

Men du - om sladden...har du kollat i din TVbänk i någon av lådorna där...minns att det hamnade väldigt mycket sladdar där när vi röjde i flytten... ; )

Ses ikväll!!

KRAM !!!

2008-11-20 @ 10:05:07
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Marlena

Oiiihhhhh, har det blivit ngra koppor?

Hoppas att det blir lindrigt i så fall för lillprinsen!! Som sagt, lika bra att få det så det är över innan dagis start...men usch det är aldrig skoj å va sjuk!!

Hoppas ni har d gott, kram på er!

2008-11-21 @ 09:57:54
Postat av: Katrin

Lissan: tyvärr sladden finns int där, har kollat.

Marlena: Många koppor är det och fler är på G... men, men, inget att göra åt.



Kram goingar!

2008-11-21 @ 20:41:53
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0