Snart fredag....

Det blev aldrig någon löpning igår. Jag försökte få tag på personen som har hand om dagisplatserna... Jag ringde konstant i 11/2 timme. Tillslut så svarade hon. Nu var det ett mer hoppfullt besked jag fick, men ändå inget definitivt ännu. Men antagligen kommer jag att få en plats i februari/mars senast. Då känner jag att det fixar sig att ha B hos mormor och morfar den tiden. Eftersom det är tänkt att jag endast skall jobba tre dagar i veckan denna termin så blir det ju inte så mycket. Lättad....

Efter jag äntligen fått tag på henne så blev klockan mycket, det var becksvart ute och det var tid att börja laga middag för oss. Därför sprang jag imorse istället och vilket uppköp jag gjorde med tanke på vädret. Superskön morgon, även om jag kände mig tung i kroppen...

Senare gick vi ut med barnen och hade det skönt. Barnen åt lunch ute och jag och Annelie drack kaffe - underbart! Sedan åkte vi direkt till mamma och pappa som skulle passa B när han skulle sova då jag och syster yster åkte till Allum. På de två minuterna i bilen som det tar upp till dem somnade B. Men han somnade om i sängen hos dem.

Det hör inte till vanligheterna att jag och min syster gör något tillsammans. Så det var supermysigt att få äta lunch, prata, shoppa och strosa omkring. Det var Linda som skulle handla, men självklart slank det med ett par saker till mig också...

Imorgon åker vi till GeKås...... skall in och föra över lite pengar nu.... :)

Kommentarer
Postat av: Farmor & Farfar

Nu väntar vi på Benjamin, Farmor har fixat köttfärssåa och farfar har tagit semester, så idag blir det leka av.

Syns snart.

Kram

2008-11-14 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0