Träning, lunch och shopping

Gårdagen spenderades hemma förutom ett litet besök hos min morbror och moster. Lite fika fick vi, inte Benjamin för han äter fortfarande inte.....

Idag har han förutom välling ätit lite nyponsoppa, svarvinbärssoppa, lite youghurt, en kokt morot, två st centimeter stora bitar blodpudding och typ 10 riskorn.... phu stackare... Sedan är han förkyld också...

Idag sprang jag uppe i spåret. 65 minuter och jag försökte springa på - skönt! sedan fick vi lunch hos ma och pa. När Benjamin somnat styrde jag min kos till Allum för lite shopping på egen hand. Det endel planerade köp men även ett impuls... som jag tror var det bästa! En ny jacka, höst/vår, lång, gosig, billig och perfekt!

Imorgon skall vi till BVC, får se om vi får komma dit, beror ju på om Benjamin mår bättre.


Kommentarer
Postat av: Lissan

Hej going!

Nu har jag (äntligen) fått in din presentation! Säg bara till om du vill ändra något!



Hur är det med B? Äter han bättre igen?



Massa Kramar!!

2008-11-04 @ 20:07:25
Postat av: Katrin

Tack, tack , tack! Japp mat slinker ner i lilla magen igen :)

2008-11-04 @ 22:22:31
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: LiAn

Sorry att jag inte svarat dig tidigare... vi blir runt 15 personer på fredag! Esters har 30+ och liveband så det blir säkert bra stämning :)

2008-11-06 @ 08:39:49
Postat av: Katrin

LiAn: Det är lugnt! Skall bli superskoj! Vi ses!

2008-11-06 @ 19:32:25
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0