Äntligen!

Nu har jag äntligen lyckats komma in på nätet. Det har krånglat i två dagar, men idag efter omstarter mm så funkar det nu! Så nu blir det en liten kort resumé av helgen.

I fredags kom mina arbetskamrater hit. Jag hade gjort mat, så vi åt och satt och pratade. Maten blev lyckad, hörde ingen klaga iaf ;) Tiden gick fort och vips var det dax för dem att gå till bussen. Tillslut fick jag Rori och Bjad springa till bussen. När jag kom tillbaka skulle jag släppa in katten hos Annelie och Glenn. Glenn var fortfarande vaken och vi hamnade i dörren tjatandes om ja, allt och inget. Det samtalet avslutades och ett annat tog vid, så det blev sen läggning för mig ändå! Tusentack för mysig kväll tillsammans med er!

  
Mina fina kollegor!


Denna fina present fick jag - perfekt för kommande fikor :)

Gårdagen var otroligt lugn för mig. Låg och drog mig i sängen oförskämt länge. Sedan var det dax att hoppa in i duschen och göra sig iordning för tjejkväll hos Lissan. Stjärnor på is, god mat, vänner - kan det bli bättre? Sedan klämde vi in Mamma Mia filmen också innan jag och Annelie tog bussen hem.

  
Mina fina vänner

Idag kommer Benjamin hem igen :) Längtar massa nu. Men först skall jag ut och springa med Glenn. Dax att dra på sig löpartightsen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0