En skön dag!

I fm mötte vi upp Ronnie och Stina för att besöka Universeum. En toppendag där vi kollade på det mesta. Favoriten var nog explora avdelningen, där man kunde leka, springa mm. Sitta i en polisbil var inte fel det heller. Själv var jag lite lost denna dag, men som tur var hade vi två kartläsare med oss. Benjamin klarade sig att hålla sig vaken rekordlänge , men somnade såfort vi sagt hejdå och vagnen rullade.
  

Vi åkte bussen hem, vägen om affären och sedan fick jag väcka tröttisen.

En  kort stund hemma med matlagning och lek innan ma och pa kom för att passa B. Jag och Annelie hade fått biljetter till High school musical på Scandinavium av snälla Lissan. Riktigt underhållande show med bra musik och helt ok konståkare.


En skön dag helt enkelt!
TACK alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh my god...nää..nu förstår jag varför du skrattade efter att du tagit bilden! det var ingen vacker syn...haha! Men att två av tre blev bra var ju godkänt då... ; )

2008-10-23 @ 21:55:05
Postat av: Lissan

...aahh..nu försvann mitt namn igen!

2008-10-23 @ 21:55:41
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0