Det är mörkt nu...

Huh, vilket höstrusk det är idag. Benjamin sover middag och jag precis inne och drog upp ena rullgardinen så det inte skulle vara nattsvart därinne, då lär han väl aldrig vilja vakna. Men så är det mysigt också. Jag dricker kaffe, har tänt ljus, lyssnar på P3 och filosoferar :)
Klicka för stor bild


Jag har märkt att jag använder ordet mysigt väldigt ofta då jag beskriver saker. Men jag gillar mys och eftersträvar nog för det mesta en mysig stämmning.

Vi har inte något speciellt inplanerat i veckan förutom att jag skall besiktiga bilen på torsdag. Det är på ett sätt skönt, men lite konstigt. Samma känsla fick jag igår kväll när jag inte var tvungen att fixa med något speciellt. Skönt, men konstigt!

Det var så härligt att få hem min lille prins igår. Jag vet att han har haft det superbra och det är verkligen skönt att det funkar så bra att lämna bort honom. Jag fick tårar i ögonen och det kändes som om han hade varit ifrån mig jättelänge. Massa gos blev det iaf igår och idag.

Undra vad man skall hitta på i em i detta väder? Kanske baka? Men jag bakade ju faktiskt bröd häromdagen... men en kladdkaka är ju aldrig fel, hmmm vi får se! Springa? Nä, kanske imorgon! Jag skall fundera ut hur vi skall utöka vår runda....

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hela din blogg är supermysig! Och Benjamin verkar vara en go liten kille ;D

2008-10-13 @ 18:40:38
Postat av: Katrin

Åååå tack!

2008-10-13 @ 19:19:57
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken härlig blogg du har.Du är en stark tjej vad jag kan förstå efter ha läst allt i din blogg.Och du har en sån underbar son han är ju bara så sööööt.

Kram på er.

2008-10-14 @ 20:52:07
Postat av: Katrin

Linda: Tusentack, det värmer!

2008-10-14 @ 21:17:36
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0