Fix...

Japp det är fixning hemma som gäller nu. klockan är redan 22 och jag har två saker som skall upp på väggarna, tvätt som skall hämtas, grejer som skall upp på vinden och hyllor som rensas...

Idag var jag ju en tur till IKEA igen och bytte min griffeltavla. Jag fick med mig lite annat smått också, såklart! Benjamin sov hos mormor och morfar. Påvägen hem passade jag på att handla inför morgondagen, men jag skyndade mig så jag skulle hinna vara där när Benjamin vaknade.

Han skall ju åka till farmor och farfar imorgon och vara där i helgen, därför vill jag inte missa någon tid med honom nu.

Nä, dax att börja fixa.....



En liten bild på Benjamin som stolt lyckats få upp skon på foten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Benjamin!

Åh vad du är duktig,som nästan kan ta på dig skorna själv. I dag är ju du

15 månader - GRATTIS!

Många kramar från

Mormor och Morfar

2008-10-10 @ 08:58:33
Postat av: Benjamin

Tack, tiden går fort och snart skall jag ju börja på dagis!

Kram på er!

2008-10-12 @ 12:33:26
Postat av: Betty

Han är otroligt söt din gosse!!!

2008-10-12 @ 14:02:35
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Katrin

Tack Betty!

Stolt mama :)

2008-10-12 @ 22:33:45
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0