IKEA

Japp, det blev en trip till IKEA idag med Benjamin och mamma. Jag fick handlat lite smått och gott, sedan åt vi såklart köttbullar där. Tack för mysig dag mamma!

Sedan fick vi besök, Maria kom med sina två killar, Annelie med barn anslöt till mellis, men försvann ganska snabbt då hon har det hektiskt nu. En eftermiddag ute i höstsolen tillsammans med vänner och barn - kan det bli bättre?

I kväll åt Benjamin blodpudding!!!! Idag gav jag det ett nytt försök att steka den lagom länge och det verkade gå hem.

Nu måste jag äta något, hänga upp tvätt, beställa kort.... varför är det alltid så mycket att greja med på kvällen

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hej vännen! Mysigt med IKEA! Jag såg att du ville köpa (du har köpt den hoppas jag?!) en sådan griffeltavla vi köpte. Klart det är OK! Den är superbra och fin!! Längtar till lördag, ska bli så mysigt verkligen =)

2008-10-07 @ 21:57:02
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Farmor & Farfar

Hej, vet Du va det är fler än bara Lissan som längtar till helgen.

Då blir det att köra traktorn och kratta löv.

Och vi skall också bara mysa.

2008-10-08 @ 19:31:13
Postat av: Katrin

Lissan: Jag har köpt en, men skall byta den imorgon, den hade en spricka :( Jag längtar lördag också!



Farmor och Farfar: Vet att Benjamin kommer att älska att vara hos er. Sen kommer jag på söndag...

2008-10-08 @ 22:03:30
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0