Kaffesnyltare

Idag har jag och Benjamin haft en lugn dag. Skönt att bara vara hemma på fm, tvätta, greja lite... Vi var och hängde upp tvätt i grannhuset, då brukar Benjamin få vara hos Annelie. Sen blev vi kvar där ett tag och jag fick kaffe :)

När Benjamin skulle sova planerade jag en långpromenad. Vägen går ju förbi ma och pa och jag blev kaffesugen. Jovisst jag bjöd in mig själv och fick kaffe :) Eftersom pa var i skogen och plockade svamp så var vi ju tvugna att stanna en stund så Benjamin och morfar skulle få träffas, jag tror att båda hade blivit besvikna om de inte hade fått träffas. Det slutade med att vi stannade på middag!

Vi tog vägen om graven idag på vår promenad, det är tredje gången jag är där denna vecka. Jag skäms lite för att graven ser lite tråkig ut, men på lördag kommer Gerd och Rolf hit och då skall vi greja med den och göra den fin.

Jag har fortfarande inte fått något säkert besked om dagis för Benjamin, Grrrrr....... Jag känner ändå att jag börjar bli sugen på att jobba lite. Även om det är otroligt skönt att få vara hemma med min prins, så ser jag fram emot lite annan socialkontakt och arbetsuppgifter. Jag måste ha lite press och stress för att prestera något bra och vara effektiv.

Jag är på ett konstigt humör, kan inte förklara....
Hoppas ni har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0