Kusiner i pyjamas...

Jag hade fikabesök som sagt i lördags och Benjamin spelade upp hela registret. Han tyckte att det till en början var konstigt att det var så mycket folk här när han vaknade, men efter en liten stund var det full fart.

Extra kul var det att Daniel och Juliana kom. J är hitkommen från Brasilien och tanken är att hon skall stanna :) Modig flicka!

  

Igår åkte vi till Varberg för att hälsa på Benjamins kusiner. Massa lek, god middag, trevligt sällskap och Magnus som fixade med min dator. Nu är den mycket snabbare - TACK!

 

Idag skulle jag och Glenn springa en lite längre runda. I ösregn påbörjade vi och det gick fint. Det var endel uppför så efter ett tag så känner G att han har krampkänning i vaden. Han stannar och stretchar men sen är det kört! Tror inte att det var kramp utan en bristning. Han hade riktigt ont, men det funkade att gå. Saken var den att vi var ungefär halvvägs, regnet öste och det blåste rätt bra. Men lojal som jag är så gick vi hem tillsammans, det tog kanske 40 minuter. Vi hade sprungit i 30 innan det hände.

Brrr kallt, blött men många skratt blev det ändå på hemvägen. Hoppas han läker snabbt!

Så det var riktigt skönt med en jättevarm och lång duscha och kopp kaffe medan Benjamin sover.

Annars är det en riktigt innedag - men idag känns det mysigt!


Imorse ritade vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0