Lång vila...

Ja idag har vi träffat Maria, Rasmus och Calle igen. Vi var ute på fm vid lekplatsen och drack kaffe i den underbara höstsolen. Sedan kom även Annelie och Max och då stod jag för lunchen - spagetti och köttfärssås.

  
Kaffet står och väntar... / på lekplatsen med två fina killar

Jag var inte mitt bästa jag idag, inte igår heller. Men jag tror att det berodde på att jag ville träna men inte fick till det igår och kände behov av att röra mig. Konstigt i nästan två år har jag gått utan att knappt träna något och nu blir jag knäpp om jag inte tränat på en vecka.

Ja det har varit en lång vila, en hel vecka utan löpning.... Så det var riktigt skönt att få komma ut idag. Mamma och pappa kom och lekte med Benjamin medan jag sprang i precis en timma. Så nu är jag trött, men mår mycket bättre!

En extra varm kram går till min fina vän Lissan idag :)

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hihi...tack sötis!!! =))

2008-10-30 @ 15:34:23
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Farmor & Farfar

Vi längtar efter er, vi kommer snart. Och då med en nybesiktad bil.

Många kramar.

2008-10-30 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0