ÖF mm.

Inatt gnydde Benjamin vid fyra snåret. Jag tog honom till min säng, men efter 1 1/2 timmes bökande och snurrande i min säng, på mig mm så gjorde jag välling. Antog att han var hungrig då han inte åt så bra igår. Han slukade den och somnade om till 08.00, Då fick han syn på sin tomma vällingflaska i sängen och ville genast ha mer!

Besökte Öppna Förskolan och det var som vanligt trevligt. Bjöds senare på kaffe hos Annelie, Benjamin fick pannkakor. Jag var så sugen på att ta ett ballerinakex, men jag stod emot! När Iza bjöd mig på en pinnglass kom jag på att jag inte tänkt på om glass skulle ingå i dealen. Jag bestämde snabbt att det inte skulle det.

Löpning på schemat igen och idag fick vi för oss att köra lite intervaller. Glenn har en sträcka han vet är 1000 m. Det är lite nedför ena vägen, sedan vänder man och det blir uppför sista biten. Vi diskuterade hur många vi skulle göra.... vi hade som mål att göra sex, då det alltid brukar vara som jobbigast de tre första. Jag visste då inte vilket tempo Glenn tänkt springa på. Han maxade och det är svårt att inte dras med. Vi sprang den på 3.42 vilket är ganska fort då ingen av oss är särskilt tränade. Det blev bara en! Sen körde vi faktiskt tre backintervaller också i en brant, brant backe. Idag var jag helt slut och kommer säkerligen ha träningsvärk imorgon.

Imorgon skall jag klippa mig!!!!!

Jag har precis kollat på säsongsstarten av Grey´s - I love it! Var kan inte Meridith och Derek bara vara tillsammans????

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Kul att du har kommit i gång så bra med träningen! Är det inte då man ska unna sig lite extra ;-)? Jag och syster Åsa bestämde i går att onsdagar ska vara vår träningsdag, så vill du hänga med ngn gång är det bara att höra av sig. Vi kör kl. 18. Löpning på stig och ev. lite intervaller senare i höst.

Kram Maria

2008-10-02 @ 09:49:19
Postat av: Katrin

Ååå kul med onsdagarna, hänger gärna på. Hör av mig i början av nästa vecka.

Kram!

2008-10-02 @ 21:35:41
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0