Pappa!

En riktig innedag har vi haft idag, men efter Benjamin vaknade så tog vi oss i kragen och kom utanför dörren.

Vi åkte och besökte graven. Jag berättade för Benjamin i bilen att vi skulle hälsa på pappa. Han sade pappa hela tiden från bilen tills vi kom fram till stenen. Han fattar ju självklart inte, men han vet att stenen har någonting att göra med pappa. Det känns bra och vi brukar ha en mysig stund när vi är där. Idag gick Benjamin runt, runt en buske och tyckte det var jätteroligt då en gren kittlade honom i ansiktet.

  
Suddig bild den sista, men han är så go på den :)


Sedan blev det en tur till affären, en liten stund lekte vi ute - men det var kallt! Tur att vädret blir bättre igen nästa vecka.

KG kom på trevligt spontanbesök för att kolla in stjärnor på is. Helt rätt par åkte ut och jag tyckte ändå att de flesta var ganska så duktiga med tanke på förutsättningarna.

Måste tacka MJ för komplimangerna för mina foton. Nu blev jag sugen att kolla upp någon kurs.... De korten jag tagit det senaste är med digitalkameran jag fick i samband med att jag beställde mitt bredband. Så den är inte jätteavancerad, men jag är ändå väldigt nöjd med den.


Kommentarer
Postat av: MJ

Om du har möjlighet så köp en digital systemkamera för då kan du lära dig hur du skall lägga ljus och skugga lättare. Själv föredrar jag en gammal hederlig systemkamera med film. Det Blir absolut snyggast bilder med en sån kamera. Ta en fotokurs och fräscha upp dina kunskaper och du kommer bli riktigt duktig som fotograf. När du fotat ett tag så skapa en egen hemsida och därigenom börja få in kunder för sen rullar det bara på med Fotoutställningar m m. Att gå med i en fotoklubb är också något du kan få kontakter och lära dig ännu mera. Lycka till! Du har talang. Bilderna ovan är helt underbara!

2008-10-05 @ 14:15:00
Postat av: Anonym

Härligt med sonen vid stenen ...känslan att han är med sin pappa finns där i bilden man ser uttrycket friden i hans ögon.

2008-10-05 @ 14:18:27
Postat av: Katrin

TACK!

2008-10-08 @ 21:58:56
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0