Phu!

Ikväll hängde jag med Maria och Åsa på löpning i skogen. Maria tog täten och vi andra hängde på. Det gick bra, men visst känner jag i kroppen nu såhär på kvällskvisten. Det var ganska kuperat och lite trixigt om man är van att springa på asfalt, men jag klarade mig utan vrickad fötter. Tror att det blev en timma ungefär... så jag är nöjd.

Idag har vi varit på ÖF, sedan har jag fixat lite här hemma. Jag har endel kvar att göra, men kommer ju mer och mer iordning. Anledningen till att jag har kommit in i andra andningen i mitt fixande hemma beror på att jag kommer ha några arbetskamrater här på middag på fredag. Det skall bli mysigt - hoppas jag!

Imorgon skall jag en snabbis till IKEA och byta min griffeltavla som det var en spricka i + att jag måste inhandla mat till middagen på fredag.

Jag skall beställa canvastavla till v-rummet. Det är så svårt att välja bild! Vet inte om jag skall ta en närbild eller en längre ifrån där man får lite omgivning med. Har någon bra tips på leverantör?


Kommentarer
Postat av: Helena

Angående canvastavlor kolla in gallerioutlet.se där kan beställa tavlor i alla möjliga storlekar och man ser vilket upplösning som behövs för de olika storlekarna, plus att jag tycker de verkar ganska bra i pris.

Kram Helena

2008-10-08 @ 22:19:13
Postat av: MJ

odenlab är HELT outstanding när det gäller framkallning överlag och canvas i synnerhet. Lita på en fotograf...:) www.odenlab.se tror jag är websidan. själv framkallar jag allt hos dom som jag är en latis när det gäller att framkalla....

2008-10-09 @ 10:57:10
Postat av: Katrin

Tack för tipsen.

MJ; jag såg att de även hade akvarell, vet du något om hur de är?

2008-10-09 @ 22:17:15
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: MJ

Fantastiska! Odenlab är inte billiga MEN värsta bästa kvalitén. Du måste tänka att en bild skall vara hållbar hur du än må framkalla den. Det garanterar jag att det är om man låter Odenlab fixa det till en. Lycka till och hoppas du visar resultatet på bloggen framöver. ;)

2008-10-09 @ 22:41:51
Postat av: Katrin

MJ: Om du vill får du gärna maila mig din adress på [email protected]

Jag har lite mer frågor som jag skulle vilja ställa.... så slipper vi ha den konversationen här.

2008-10-12 @ 12:36:02
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: MJ

Absolut! Jag mailar dig i kväll så får du även länk till min hemsida.

2008-10-12 @ 14:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0