Rosa pannkakor och tacos!

Vi har haft en skön hemmadag. Vi gjorde oss iordning och var utanför dörren vid 9.30. Underbart väder men kallt. Nya stövlar på, så det var lite krångligt att gå. Var ute i två timmar innan det var tid för lunch. Iza hängde med in och ville också ha pannkakor. Rosa pannkakor blev det efter beställning av I. De såg ganska äckliga ut tyckte jag, men barnen åt med god aptit.

Sedan somnade Benjamin i vagnen ute och jag, Annelie, Iza och Hasse fikade i den fantastiska solen. Helt otroligt att det är mitten på oktober! Sedan satt vi och slöa en stund till i solen innan jag tog mig i kragen och gick till affären.

Fredag är tacodag men det har inte varit samma tradition sedan det bara är jag och Benjamin, men tänkte ta upp det nu igen. Det är mysigt och supergott. Benjamin tycker väl sådär, så jag kokade lite pasta också. Det blev ändå en hyfsad måltid, tror att han tyckte det var ok.

Snart skall jag gå upp till Annelie och Glenn på lite fredagsmys. Benjamin sover och jag tar självklart babywatchern med mig :)

Dagens bild blir denna:

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Betty

Hej =)



Elvira var inte heller så förtjust i tacos när hon var i Benjamins ålder, men har nu "lärt" sig och tycker det är supergott =)

Hoppas ni får en skön helg! / KRAM

2008-10-17 @ 21:59:13
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Katrin

Tack det samma Betty!

2008-10-18 @ 19:08:44
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0