Segstartade

Nu är det inte datorn jag skall skriva om, utan oss idag. Benjamin vaknade 06, jag var inte sugen på att gå upp. Jag låtsades sova, men han kravlade sig ur min säng. Han ville leka, men han var nog också fortfarande trött. Efter någon minut kom han krypandes upp i sängen och försökte somna om mmmm. Men kände mig tvingad att gå upp och hämta ny blöja efter ett tag men nu var klockan sju. Då var han snabb som sjutton upp och efter mig i badrummet. Välling i soffan framför Bolibompa halv vakna. Vi gick tillbaka till sängen och läste böcker myste. Kom aldrig riktigt igång. Frukost serverades vid nio och inte förrän 10.30 hade jag duschat och fått riktiga kläder på mig.

Men vi har haft en otroligt mysig fm. Blodpudding har serverats till lunch och nu har jag kommit på tricket... Tunna skivor, gör att de blir mumsiga!

Benjamin sover nu och jag skall snart städa iordning lite.

Senare får vi fikabesök från släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0