Träning

Det blev dåligt med träning förra veckan. En kombination av annat inplanerat, kasst väder och lite ont i halsen. Innan har jag varit ganska slarvig då jag har haft ont i halsen, eller kännt mig krasslig. Oftast har jag tränat ändå och kännt mig bra efteråt, men nu gör jag inte det längre... Men idag ville jag ut och springa, Glenn hade fotboll på schemat, så jag sprang själv.

Det var superskönt att komma ut i det underbara höstvädret. Jag sprang vår vanliga runda och kapade tiden med fem minuter! Ändå var jag inte helt slut så det finns mer tid att tjäna. Men det är lång väg kvar om jag skall slå min nuvarande tid på gbg-varvet nästa år.

Idag har vi haft besök av Linda och Tilde. De "lekte" jättebra, de leker ju inte precis med varandra, men det verkade som om de trivdes i varandras sällskap. När barnen somsov middag så åt jag och Linda lunch ute i solen - så skönt!

Hur går det med sötsuget??? Jo det finns fortfarande men det har minskat. Jag har gjort en överrenskommelse med mig själv eftersom ingen annan hängde på min deal. Jag kommer att äta någon kaka, lite godis eller liknande vid speciella tillfällen. Det känns tråkigt att leva så spartanskt att aldrig få inta något sött. Så lördagen klarar sig Lissan ;)

Imorgon skall jag, Benjamin och mamma till IKEA, lite småsaker som behöver inhandlas. Skall försöka fixa lite till hemma i veckan.

Jag har inte ens kommit in i duschen ännu, dax att hoppa in, sätta på en tvätt, diska vällingflaskan...
Måste köpa ny dator, om jag inte hinner denna vecka, så nästa - jag blir tokig!

Kommentarer
Postat av: Mallis

Hej vännen!

Va skönt det låter att springa, underbart att komma igång!! Siktar du på Gbg varvet nästa år? Slå din grymma tid? jag är starkt impad av den!!

Åh nu är det inte långt kvar till vi ses o får uppdatera oss!! Alldeles för länge sen!!

Dator, jag o KG beställde en till henne för ngn vecka sen, hon verkar helnöjd. Be henne ta med sin på lördag så får du kika på den om den kan vara ngt!!

Ha d toppen o sköt om er!!

Kram på er



btw - ta´t lugnt om du inte är frisk!! Det gör du helt rätt i!!

2008-10-07 @ 13:41:04
URL: http://byggsson.blogg.se/
Postat av: Betty

Jag tror att själen mår bra av en kaka eller chokladbit då och då ;)



kram

2008-10-08 @ 09:54:48
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Katrin

Mallis: Det skall bli så kul att ses. Ser så mycket fram emot lördagskvällen.



Betty: Mmmm jag håller med och har faktiskt ätit en bullskiva idag ;)

2008-10-08 @ 22:01:35
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0