Underbara grannar

Gårdagens eftermiddag spenderade vi hos Annelie m. familj. Det är så enkelt att gå dit när man har tråkigt. Vi blev även kvar på middag. En grådag, som blev mycket trevligare tillsammans med er - TACK!

Idag hängde Annelie och Max med oss till Sisjön och Högsbo. Jag skulle kolla utbudet av bärbara datorer... så svårt att bestämma sig! Lite strumpbyxor inhandlades till Benjamin. Han är kille, men tycker ändå att det är bra att ha under byxor, inne mm. Vi åt även lunch där, jag brukar inte vara kräsen, men min mat var ingen höjdare.

Vi hade precis kommit hem när Maria ringde. Hon, Rasmus och Calle kom senare och hälsade på, ja lite fika blev det ;)

Glenn och jag har sprungit, Benjamin fick vara hos... ja Annelie. Det är guld värt att ha henne så nära och han avgudar henne. Det är skönt att springa nu och det börjar kännas riktigt bra. Vi springer iof inte jättefort ännu, men snart så.... Man måste anmäla sig snart till varvet om man skall få plats.

Jag har fortfarande inte fått plats för Benjamin på dagis, vet inte ens om jag kan börja jobba i januari som planerat. Nästa vecka hoppas jag verkligen få besked.

Nya läsare verkar ha hittat hit - välkomna! Antar att ni hittat hit via min vän Lissan som fixar så fint med min sida - TACK!
Många att tacka, beror väl på att jag har så fina vänner :)

  
HÖST!



Lik pappa M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0