Känslor....

Allahelgona helgen börjar ju imorgon och jag vet inte om det är därför som jag känner mig så konstig. Egentligen är jag inte mycket för årsdagar, speciella högtider mm. Alla dagar är ju egentligen lika! Jag saknar honom lika mycket vilken dag det än är, det beror inte på om det är någon speciell dag iaf.

Smycket har jag på mig dag som natt.
Det kommer från Namnsmycken och på baksidan står det: Lev livet Fånga dagen!

Många känslor rör sig i min kropp, ena stunden är jag glad och känner mig ändå lycklig över livet samtidigt som jag tycker att allt är allmänt trist!

Sprang idag "endast" 50 minuter, underbart väder men kunde inte motivera mig att springa längre. Kanske en längre runda på söndag.

Glad - när jag ser Benjamin, han är trygg, mår bra och har hela livet framför sig
Lycklig - när jag gungar Benjamin och Iza i höstsolen och vi alla sjunger Sjörövarfabbe och skriker Oj, oj, oj, oj, oj, oj, oj, oj, oj, oj så högt vi bara kan!
Ledsen - när jag tänker på att vi bara är två istället för tre
Arg - ?
Irriterad - på att jag fortfarande inte vet hur det kommer bli till våren med jobb, dagis
Tacksam - 1) över att jag har den finaste (för mig) sonen i världen 2) för alla som är mig nära
Förundrad - över hur mycket Benjamin har lärt sig på15 månader 
Frånvarande - är ett tillstånd jag befunnit mig i de senaste dagarna

Nu skall jag gå och lägga mig. Benjamin håller på att få mer tänder och ligger och jämrar sig. Han har faktiskt fått lite panodil så vi får se hur natten blir.

Öronproppar i..... godnatt!

Kommentarer
Postat av: Babette

Din son är helt fantastiskt söt, troligtvis är han lika go och busig ;)



Det kanske låter konstigt men jag tänker ofta på dig och din lilla familj, är här inne och läser då och då.

Du verkar vara en sådan go mamma och vän och jag tror att din M alltid finns hos er,vakar över dig och er son =)



Tiden läker inte alla sår, men med tiden så lär man sig att leva med dom!



Hoppas att du har haft en bra helg och haft många nära och kära omkring dig =)



kram



2008-11-01 @ 20:39:16
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Katrin

Tusentack för dina fina ord! Kram tillbaka, jag är inne hos dig också ganska ofta, skall bli bättre på att kommentera (man blir ju så glad)!

2008-11-01 @ 22:08:41
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0